fredag

de har varit en lång dag, jag har suttit i skolan från 8.20 - 14.30. har gjort allt från att prata med Sofia, amalia & emelie till att beställa studentsakerna, känns de bra?! som fan!!
känns dock mindre kul att betala så mycket för en mössa man kommer använda i några timmar & en mjukisdress man kommer tröttna på efter ett tag.. menmen, man tar ju bara studenten en gång! :D
jag skulle egentligen fika med moster surtant men hon kunde inte (av privata skäl) bullshit tror jag, hon vågade säkert inte.. (;
nu sitter man här hemma i sina illaluktande jobbekläder och väntar på att klockan kan bli fem så man kan gå ner och jobba..
snälla snälla kom och ät pizza idag, tråkigt när man bara sitter på sin feta röv och inte gör något..

i morgon är de lördag och de innebär julbord med pontus & hans jobb, nervös? de är bara förnamnet.
men de blir säkert bra, jag som är så söt & trevlig, vad kan gå fel?
efter jobb ska jag hem och slänga mig i duschen sen ta bussen till pontus. jag sover där i natt sen tar jag bussen till åstorp i morgon, mamma eller amalia ska fixa mitt hår.
blir antagligen att jag fixar till mig hos mamma i morgon sen kommer snutt & hämtar mig innan vi ska till de hemska julbordet, usch vad nervös jag är.. alkohol har väl alltid fått en lugn eller? jag har mina knep (; haha.
nej nu ska jag kisselissa för de känner jag att jag behöver sen ska jag traska ner på jåbb! kom gärna ner och hälsa på, eller skicka ett mess för de är ni jävligt dåliga på nu för tiden! tråkmånsar.

chingeling


Kommentarer
Postat av: Hannis

pizzan va god, det gjorde du bra emilia ;D

2009-11-20 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0