glaad!

de har varit en bra dag, hittills.. i morse tog jag sprutan mot svininfluensan, gjorde inte ont men nu gör de.. jag har spänningar i armen + att jag mår illa som ett svin, haha lite ironi där (;
jag gick i alla fall hem efter Mibas lektionen, ganska skönt och behövande.

har suttit och kollat runder på en massa mobiler, har även disskuterat med Elgiganten, KÖP ALDRIG SAKER DÄRIFRÅN! killen jag snacka med var helt skadad, han viste inte hur man kollade upp saker på deras egna hemsidan, han viste inte om jag kunde beställa den utan abonomang, han var bara allmänt dryg. ska i alla fall inte handla hos dom, suckers!
har i alla fall hittat mobilen jag vill ha nu, för varje sida jag kollar blir den bara billigare & billigare. den ska beställas ikväll! :)
jag förstår att ni är glada nu när jag kan smsa ordentligt med er igen, men fattar ni då hur glad JAG är ;D;D!

kvällen kommer bestå utav att plugga inför de jävra ekonomi provet vi har i morgon, kan jag något? har jag ens öppnat boken? IKKE!
man kan ju alltid hoppas på att pontus kan mycket om ekonomi, de kan han nog. önsketänkande?!

xoxo, milia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0