mitt i veckan.

onsdag idag och som vanligt gör jag ingenting. jag var nere på skolan vid kvart över åtta idag för vi skulle prova studentmössor, men icke!
som om ingen visste att dom skulle ha nationella just den dagen, den tiden och i den salen?!
jag, hanna och frida gick ner och lyssnade på esteterna när dom sjöng för niorna.
nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik. meilar fram och tillbaka med *****, kan tyvärr inte berätta med vilka, de förstör överraskningen för en viss person då (;
tyvärr skriver dem inget jag inte redan visste, de skriver inte heller något kul, ska jag vara ärlig förstör dom bara mina ideer..

klockan är inte mer än elva, vad ska jag göra med denna dagen?! de pissregnar ute också.. man kanske ska lägga sig och sova någon timme? (:
nu vill jag inte skriva mer, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Moster Surtant

Fika på fredag?

2009-11-19 @ 20:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0