snickarjävlar, tidig morgon & American History X

de har inte allt varit någon bra dag, jag gick upp halv sju för att åka med pontus till klippan.
skulle ta tåget med mamma 06.52, tänkte ha en mysig & lugn dag hos mormor & morfar med fan heller! runt åtta kom där en snickare, sen kom en till, sen kom där fan en annan man också!
mormor & morfar ska renovera madrummet och köket, men vafan.. kunde inte snickarjävlarna tagit ledigt idag? eller i alla fall borrat tyst.. inte nog med att dom var riktigt fula och högljuda, dom skulle fan ha ytterdörren öppen också! så jag satt med min jacka på mig, är de friskt?!
jag och mamma gick till Lidl för att värma oss, nej nu ljög jag.. men vi ville göra något annat än att sitta och lyssna på deras maskiner, de hade varit en annan sak om dom varit något att titta på, men inte ens de!!
köpte mig raggsockar, köpte tre par till och med, de tyckte jag behövdes.
hittade även American History X, en sjukt bra film, så den var jag ju tvungen att köpa för att kunna titta på.. mamma tjatade om att den visats på tv för inte så länge sen, men vad hjälper de mig när jag vill se den nu? hm..
jag tog bussen hem vid halv två, ville inte sitta där och frysa längre. så nu är jag hemma i min varma och otroligt stökiga lägenhet.. städa? naefan.. de har jag inte ork till, är sååå sjuk. kanske beställa hem någon liten kines som man kan gömma när man inte behöver henne, och ja de ska vara en hon! manliga kineser är läskiga. 
har ni tänkt på att dom alltid har sån konstig moppemustach också?! läskigt läskigt..
jag sitter här och sjunger i min ensamhet, vågar inte riktigt släppa blicken ifrån datorskärmen, då ser jag ju hur stökigt här är..
om 1 timme & 7 minuter kommer pontus och hämtar mig, vet inte alls vad vi ska göra..
ja herrejävlar vad jag har skrivit mycket, men de är inte så konstigt när de händer så Otroligt mycket spännande saker i mitt liv, eller hur?

jag tackar alla som orkar läsa min blogg, alla som är intresserade av mitt liv. ni är säkert hur underbara människor som hellst :)
hm.. vem försöker jag lura, så trevlig är jag aldrig?
aefan, ha de bra!

Kommentarer
Postat av: sara

fick du inte tag på ngn praktik plats ?

2009-11-09 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0