sepe länge sen jag skrev.

kände att jag måste få skriva av mig lite, har inte skrvit på över en månad..
det har hänt en del, jag hade en riktigt bra jul. firade med både familj och pontus, massa julklappar också, har nog varit super snäll i år..
nyår var också bra. sen hade vi ju min födelsedag, åh gud säger jag bara.. blev en massa massa dricka för min del. slutade med en tråkig bussresa hem dock.
sen i helgen firade vi sofia som blev 20! i fredags skulle vi bara hem till dom och äta, slutade dock med utgång i helsingborg. på lördagen var jag inte super sugen på att göra något men vi sklle fira mig hemma hos mormor och morfar så de fick ju göra..
efter de blev det förfest i åstorp sedan vidare in till stan. pontus åkte hem tidigare (privata skäl) och jag stannade kvar. kvällen avslutade vi på Tempel, massa folk och god dricka...
vill dock inte kolla kontoutdrag efter denna helgen..

nej nu ska jag ta tag i det sista av min flytt, annars blir det aldrig färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0